Tazeanneadayi Kızlar decavit kullanan varmı aranızda bana kadın doğum doktorum tok iç dedi bitince sağlık ocağında tekrar yazdırdım oda aç iç dedi eczaneye sordum oda aç için daha çabuk kana karışır dedi siz nasıl kullanıyorsunuz
deletedmom301 Bulantı yapmasın diye tok öneriyorlar bazıları. Ben ilk kutuyu aç içtim. Ikinci kutuyu tok içiyorum. Farketmiyo yani
Tazeanneadayi Usakli64 ben vegaferonuda eczaneden alıyordum bilmiyordum ücretsiz verdiklerini doktor bu ilaç bizde var sanırım hemsireden isteyin dedi decavit yoktu belkide onun için bişey söylemedi ama sorarım yinede bitince sağolun