972023 39 haftalık gebeyim 36. Haftamda basur çıktığını fark ettim doktora gittim fitil ve krem verdi 3 haftadır kullanıyorum ama daha da ilerledi doğumum yaklaştı normal doğum yapacağım daha kötü olur diye korkuyorum benim gibi bu sıkıntıyı yaşayan var mı
momyseker 972023 ben oldum olası basur sorunu yaşıyorum gerçekten çok zor… Doktorunuza muhakkak sorun belki daha etkili bi ilaç verir tam doğum üzeri daha çok sıvı tüketmeye de dikkat edin. Düzelir inşallah 🤲🏻