Rabiaca doktoruna danışmadan kullanma lütfen, ben çareyi acidpass ta buldum. Normal hayatımda da mide problemliydi hamilelik ölüm gibiydi renni baş ucumda kafaya dikip duruyordum sadece içerken yanma duruyordu 5 snlik rahatlama o hallere gelmiştim doktoruma artık dayanamadığımı söyledim bu ilacı verdi Allahım nasıl bir şey bu bulandan üretenden Allah razı olsun ne muradı varsa versin demiştim bi atıyodum ağzıma ben diyim 5 saat sen de 8 saat rahattım