Doğuma kadar deri üzerinden de olsa kimyasal ürün kullanmayın benim tavsiyem, çünku kimyasallara en fazla deri yoluyla maruz kalınıyor en büyük organ deri olduğu için. Yediklerimiz boşaltım sistemi ile dışarı atilabiliyor Ama cilt yoluyla alınanlar direkt kana karışıyor. Bu da hamilelikte tehlike arz edebilir, doğuma kadar sabredin derim yine de siz bilirsiniz tabi ❤️❤️