Tugceee95 1234_zma 37+4 m bebegm dogum pozsyonunda ama kanala gırmemısti henuz hala hıcbır belirtm yok doguma daır🤣
ballikedii 1234_zma 37+4 dayanılmaz bel ağrılarım var hatta ağlıyorum yani sancı mı ne anlamıyorum kasıklarım da aynı anda ağrıyo ama geçiyor sonra bilmiyorum yani… makat geliş bizim oğlan 3 Temmuz da sezeryan ile kavuşuyoruz az kaldı
Hamdiyevural 1234_zma 38 bitme bebek kanala girmiş dedi doktor 2 gün önce gecenn gece bel ağrısı ile uyandım amma nisann filan yok sadece toplanma var ve bell ağrısı sadece 1 kere oldu beklemedeyiz
1234_zma Tugceee95 Benimdüe öyle doğum pozisyonunda.Suyumda azalmış.Altdan sanki iyne patırıyorlar.Sancı oluyor arada
Tugceee95 1234_zma benmde hıc sancım vesaire yok yada hısstmıyorum bılmıyorum allah hepımıze hayrlı kolay dogumlar versn ınsallah🙏🏻🥰