Merhabalar hamiş annişlerrrrrr 2023 ayı doğum parası asgari ücretim zamlanmasından dolayı 33.000 olduğunu duydum ve ben haziran 15. Doğum yaptım ve suan doguö iznindeyim agustos 15 ne kadar izinliym sonra çıkış yapacağım bana bu miktar yansıyor mu acaba bilen varsa yazabilir misiniz 🙏