Kızlar benim normalde cidden göbeğim dümdüzdü ama şu an korkunç durumda hiçbir pantolunumun içine giremiyorum daha doğrusu içine giriyorum da düğme kapanmıyor, ve 2,5 kg aldım. Gerçekten hamilelik göbeğim çıkmış olabilir mi sizce? Yoksa yemek ve şişkinlik mi? Şişkinlik bu kadar nasıl olur aklım almıyor, yemek yediğimden dolayı çıktıysa da 10 kg almışım gibi bir göbek ama 2,5 kg almışım. Nolur bi açıklık getirin😄