Dilber0601 İlk çocuğum kız ismini Zeynep koydum 2.ye hamileym 34 haftalk erkek eşim Caner ismini çok seviyor Caner olsun dyor ben pek sevmedim ismi ama krmak istemyorm da eşimi ksmet olirsa bzde Caner koyacaz nasıl isim güzel mi ben Ömer koymak isterdim
burcudemirr Dilber0601 canım güzel ama benim tansiyon omerilerin hepsi çok hareketli ve afedersin çoğu kötü alışkanlığı var komşumun çocuğu var ömer asaf ismi oda aynı şekil çok hareketli ömer güzel ama bildiğim kadarıyla ö harfinde sıkıntı varmış burda duymuştum sanırım o yzuden omerler sıkıntılı 😄 bilmiyorum benimde oğlum olucak bende hala karar veremedim ne koycagima eşim bazen diyor su olsun bu olsun ama nerde hareketli isim var onu denk getiriyor 😄😄 bakalım ne koyacaz
canss_96 Bizim henüz cinsiyet belli değil fakat evlendiğimizden beri bir erkek bebeğimiz olursa eşim ömer istiyor bende asaf istiyordum o yüzden eğer erkek olursa Ömer Asaf koyucaz😊
tubik7 Nazogelin Araslar. Asıl oluyor acaba ben de durup durup Aras mı olsa diyorum öyle pek güzel bi anlamı da yok sanki sahip çıkılan filan demekmiş ama nedense güzel geliyor isim bana
2609nrgl 1Seymaaa- Doruk Ege 🩵 olucak oğluşumun ismi fikir olsun size de birkaç tane daha var Yağız Alp Aras Kıvanç Aybars Yiğit Alptuğ
Egeminannesi mariapuder bende oğluma egehan koydum smdi ikinci oğlum oluyor ona da Alphan düşünüyorum
begumahsenasaf Benim oğluşumun adı Yaşar Asaf 💙 Şimdide doktor erkek dedi onun adını da Hüseyin Miran koyacağız inşallah 🙏
Ocak_123 Bizim ki isimsiz kaldı yaa çok kararsızız bir isim buluyoruz tamam diyorum değiştirmiyecm yine isim arayışında buluyoruz kendimizi
Fnsengul Ocak_123 o kadar bensin kiii 😂 34 haftalık olmamız dışında bir sorun yok çocuk doğdu doğacak 😂😂
Busratokgz görkem efe düşünüyoruz bizde🙈 cok kararsız kaldık bizde efe isminin yanına ne koyabiliriz başka
Eflinnisa Yelizka1998 bence tekrar düşün Poyrazlar çok yaramaz hiperaktif laf dinlemez inat oğlum 4 yasında haledaha uğraşıyorum ömrümü yedi banada herkes koyma dedi çok yaramaz oluyorlar ama dinlemediğime çok pişmanım
Egeeed Büyük oğlumun adı Ege nasip olursa pazartesi ikinci oğlumuzu kucağımıza alacağız. Ona da Ediz adını koyduk 🥰 Emir ve Kuzey isimlerini de çok beğeniyorum.