Deletedmom434 Mutluluk71 prematüre takım al ne olur ne olmaz bende 36’da doğum yaptım hastane çıkışı biraz büyüktü
Mutluluk71 Gamzeli21 birazcik sancilarim var birde 33 haftamda erken dogum riskim vardi hallen devam ediiyor
Momofthemert Büyük olabilir benim bebeğim 40 haftada 2850 graö doğdu kürdan gibiydi bacakları 51 cm doğdu biraz bol oluyodu ama yenidoğan setlerin de kendi içinde küçükleri var biraz küçüklerden al istersen ☺️ İnşallah sağlıkla ve zamanında gelir bebeğin ☺️