nur_bebek34 aynı haftadayız, bende de yalancı sancılar oldu durdu sonra. yer yer yüeüyüş egzersiz yaptıkça sancı oluyor. bunun dılında nişan veya su gelmesi de yok
nst de sadece bir tane dalga oluştu.
doktor her an doğabilir eğer sancın gelmezse suni sancı deneriz dedi. o da olmazsa sezaryenle olur dedi. kilosu en son 3200 dü ama genel olarak normal doğuma engel bir durum yok bekleyeceğiz dedi. sabırla bekliyoruz