Korkma canım ben çok yaşadım başlarda adet günümü geçerken çok ağrı çektim bi anda kayboldu sonra iki üç hafta bulantıdan öldüğüm halde bir sabah uyandığımda bulantıdan eser yoktu akşama kadar bekledim baktım hala yok korktum hastaneye gittim her şey yolundaydı çok şükür ama yine de kontrole gitmekte fayda var tabiii içimiz rahat etsin 🙃