Aysenuurr98 Kızlar şuan 36. Haftadayım vajinamda aşırı derece de bir ağrı var hatta acı özellikle sol tarafımda son 1 aydır hafif ağrım vardı ama bir iki haftadır daha da fazla olmaya başladı doktorum bebek yerleşiyor dedi sizde de oldu mu bu durum ?
incinur0102 Aysenuurr98 bizde aynı haftadayiz.Benim 2 haftadır ağrımaya başladı.Hatta WC ye girerken bı anda ağrı giriyor ve acı çekiyorum.Ya da yürürken adım atacağım zaman
Sinemm123 Benim 30 haftalık şu an ama iki haftadır vajina kemiklerimde ağrı hissediyorum normal dedi doktor ama biraz erken değil mi? Sizin ne zaman başladı ağrılar birde aynı ağrıdan söz ediyoruz herhalde
Aysenuurr98 Benim ağrılarım 32. Haftada başladı ama o zamanlar hafiftir çok belli etmiyordu kendini şimdi git gide arttı ve son iki haftadır acısı çok keskinleşti