Nur_50 Kızlar normalde benim son adet tarihime göre bebiş 7+5 ama doktor bugün 8 haftalık dedi böyle bir durum karşılasan var mı 2 gün önde ilginç geldi bana🤣
dolunayes Nur_50 normal kuzu benimki 4 geride çıkmıştı. Doktor dedi 3 onde 2 geride vs bekleriz iyi olan budur ayni beklemeyiz dedi. Haftalar olarak bile onde giden var. Benimki bu hafta ayni birebir çıktı mesele ayni olmuyot
Seymoshh Nur_50 çok normal benimde bebeklerimde gelişimleri bir hafta ileride oldu hep ama doğuma yakın daha netleşiyor doğru orantıya giriyor
Nur_50 dolunayes teşekkür ederim hayatım.😃🌸Bende Haftası önde giden duydum yada geç döllemeden kaynaklı son adet tarihi göre geriden gelen duydum geçen hafta aynı gün dedik bu hafta 2 gün ileri ilginç geldi 😁