naz_ozz Kızlar en son 28 haftalıkken gitmiştik bebişin bir böbreği 11.2 diğeri 9.4 genişleme vardı salı günü gittik gittik 30+0 biri 3.6 diğeri 6.6 gerilemiş çok sevindik inşallah ilerki haftalarda düzelir aynı sorun olan var mı ve ne durumda acaba🙏🏻
Nese7 naz_ozz ben 18 haftalık hamileyim bir böbreği büyük bebeğimin 2.5 mm olmuş 4.5 sonra sıkıntı dedi bugün takip edeceğiz sadece zamanla küçülür küçülmesene canını sıkma tedavisi olan birşey demişti . Seninki küçülmeye gitmiş daha da küçülür Allah’ın izniyle
naz_ozz Nese7 canım hiç canını sıkma benimde detaylıda belli oldu banada dedi doktorum zamanla küçülüyor diye hep kontrole gidiyoruz Allaha şükürler olsun omkadar sevindik ki küçüldüüğüne 🙂🙏🏻zaten doğunca çoğu düzeliyormuş Allah büyük inşallah düzelecek ikimizinde🙏🏻🥰