Bseflz Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim mantar enfeksiyonu oldum lor şeklinde ama hafif kahvemsi akıntım geliyor normal mi geçirmek için ben ne yapabilirm Doğal
Sibelemre Bendede var di 20 haftaligimda hastaneye gittim fitil verdi birde kirem fitıl iki tane tekti 3 günde bir kullandım ve geçti
Ysn Bseflz siz gidin ilaç vermezler se sabah sirkeli şu akşam karbonatlı su ile taharetlenin ins faydası olur okumuştum böyle yapanlari
Sibelemre Bseflz tabiki verir mantar olmuşum galiba dedim bebeğime baktı hamilelikte olur dedi ve fitil kirem verdi bir haftada geçti sizde doktora gidin daha kötü olmasin