Merhaba biz 3 yıl önce tatvandaydık sonra tayinimiz çıktı ne kadar değişti bilemem ama eşimin görevi nedeniyle devletten aldığım randevulara gitmek zor oluyordu o yüzden hep kontrollere Salih beye gitmiştim çok iigliydi taa ki doğum zamanına kadar. ben doğumu da o yaptırsın istiyordum ama kendisi bi kongreye katılacağını şehir dışında olacağını istersem gitmeden sezeryan yapayım demişti bende kabul etmedim sonra devletteki herkesin iyi yorum yaptığı doktora gittim ve normal doğum yaptım. Zaten ebeler yaptırdı doğumu ve çok ilgililerdi. Tabi şimdi nasıl bilemiyorum 🫣🫢