AyzaYaz3675 başka sebeplerden anneme taşınmak zorunda kaldım o yüzden yalnız değilim eşim yurtdışında çalıştığı için o burda olmayacak doğumda, eğer burda olsaydı tabii ki de onu isterdim yanımda ama şu an annem dahil kimseyi istemiyorum nedense.. kayınvalidem de doğumdan 2-3 hafta önce gelip bi 2 3 ay falan kalacakmış ben doğru bulmuyorum kadın kendi talep etmedikçe bence en azından lohusalığı geçene kadar yalnız kalmalı bebeği ve eşiyle herkes kendi yeni hayatına alışmalı sindirmeli sonra kim görmeye geliyorsa gelsin bebişi bence. ama emrivaki yapılıyor seçenek sunulmadı biel ☹️