Ben kontrollere devlete gidiyorum ama doğumu asla devletde düşünmüyorum ilk oğlum özelde yaptım güzeldi bi akrabamizin devletde doğumuna şahit oldum çok zordu sezaryan olmuştu ağrı kesici saat gelmeden yapmıyordu kız ağlayıp durdu çok tedirgin oldum Doğum olduktan sonra çok fazla ilgilenmiyorlardi oyuzden devletdeki doğumdan çok korkuyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda devletde Doğum yapıp memnun kalan varmi