Ozlmplt bende böyleydim bıanda yerde otururken havaya zıpladım anıden sancı girdi hemen ağladım geliyor diye evdekılerde korktu 😂 sancı hıssedıyordım ama nst çıkmadı bıde devlet hastasında gebelık sekerım olmasına rağmen bana glokoz takmışlar bende sunnı sancı sandım benı eve yolladılar sancı devam edınce özele gittik bebegın kalbı durmak uzereydı hemen yanında başka devlet hastanesıne gittim onlarda aynı şeyi dedı hemen isteğe bağlı sezeryan oldum özelde