Hkevser ilk dogumumda doktorumuz 1 ay korse takma sadece sar demişti ama keşke taksaydim dedim.Simdi iki çeşit korse aldım.Biri ilk haftalarda giymek için dikislere zarar vermicek şekilde çapraz takılıyor,digeride biraz daha sıkı formda tayt şeklinde olanlardan.