Hgmom1 ben 12.günümde erken gebelik yaptım pozitif çıktı. 13.gün kan testi verdim adetime daha 5 gün vardı betam 22,55 çıktı. Yarın tekrarlayacağım ben de genelde ilk hafta iğne etkisi gidiyor. Ki benim doktorum son güne kadar kalmayacağını iddia ediyor ama neye dayanarak bilmiyorum tabii