Z-ynp48 yaaa inşallah sende bu haftaları görüp sağlıkla kucağına alırsin🤲🏻🥰. Rahim ağzı kısalığı zor gercekten ben de 17. Haftada 29. Haftada yattım bide sancidan haftasonu 2 gece yattım imza verip çıktım. Zor geçti ama bitti diyorum artık şükür 🥺🤲🏻 evet son zamanlarda o kadar sık gitmek zorunda kaldım ki hem ağrılardan hem de doktor çağırdı 4 günde bir gidiyordum hastaneden kaptım bence de