A_sli10 Kızlar kasık ağrılarım var gün içerisinde 38+2 haftalığız acaba açılma olunca hissediyor muyuz
Nhlhmz11 A_sli10 hayır o hissedilen birşey değil :) açılma içeride oluyor , sadece gittikçe bebeğin başının daha da aşağıda olduğunu hossediyorsunuz 🤗 ben 37+0 da doğum yaptım ama maalesef sezeryan oldum , açılmam da başlamış ama haberim yoktu