ballikedii bende 39+3 üm karnım öğleden beri sürekli taş gibi oluyor adet sancısı gibi ağrım var hala geçmedi, 3 gün önce dr bebek kanala girmeye çalışıyor demişti, belimde de hafif bi ağrı var acaba benimde doğum mu başlıyor ki bekleyeyim burda da bilgisi olan yazsın