Kzysmom tabi ki çok memnum 1/2 kere devlete gittim sadece o da başlarda kan vermek için ondan sonra hep özele stara muayene 65 ama ben vermiyorum artık son 3 haftadır haftada 1 çağırdığı için sadece nst ücreti veriyorum 15 lira onu da söyliyim .Birde normal Doğum 2750 sezeryan 2250 canım doktorumu da çok seviyorum arkadaş gibi olduk ☺️☺️