Kızlar merhaba, normalde de çok pimpirikli bir insanım. Şu anda hamileyim genel olarak iyiydim herşeye takılmıyordum ama dün gerçekten moralim bozuldu. Havaların ısınmasıyla böcekler de çıkmaya başladı, nemli yerde yaşıyoruz zaten. Bir tane böcek gördüm mutfak dolabında. Eşime söyledim eşimde akşam böcekler için olan kokusuz bir ilaç falan almış, ben odadan çıktım mutfak dolaplarının altına sıktı sadece. Sıkar sıkmaz da odayı havalandırdı camları açtı. Fakat bu ilaç işini aceleye getirdi, ilacı sıkar sıkmaz ocakta tencerede yemeğin olduğunu hatırladım eşime seslendim oda yemeği buzdolabına kaldırdı. Fakat bugün belki tencerenin üstüne kapağına falan böcek ilacı sinmiştir diye aklıma takıldı. Yemeği döktüm (ne kadar içim el vermese de) , kapağı açık yoğurt vardı onu da döktüm ne olur ne olmaz. Buzdolabını falan temizledim sildim iyice. Diğer şeyler kavanozlarda kutularda falandı ama yine de aklıma takıldı. Sizce kapağı kapalı olan şeyleri kullanmamda sakınca olur mu? Peynir, salça vs gibi ürünleri kastediyorum