Merhaba kızlar bunu yazarken nile sancıdan ölüyorum. Bugün uzun süre oturmam gerekti yaklaşık 6saat kadar koltukta oturdum fakat eve geldiğimden bu yana dayanılmaz bi ağrım var belimden kasıklarıma vuruyor. Ne yatırıyor ne hareket ettiriyor kıvranıyorum resmen kalkıp yürüyeyim diyorum vajinama aşırı baskı oluyor. İdrar yolumda da enfeksiyon olduğu için doğum sancısı mı yoksa oturduğum için mi anlayamıyorum ilk gebeliğim doğum sancısı nedir onuda bilmiyorum ama şuan bu sancıya dayanamıyorum 37 haftalığım bu arada.