Fatosbulut Kızlar 39+3 üm öğleden beri karnımda sürekli sertleşme ve adet ağrısı gibi ağrı var hala geçmedi bebekte 3 gün çnce kanala girmeye çalışıyordu dr öyle demişti acaba doğumum mu başlıyor ki
Fatosbulut Cicek_1 yani böyle sancı yokta gerçi sancı nasıl oluyor bilmiyorum ama adet ağrısı gibi ağrıyor karnım 2 dk sonra geçiyor 5 10 dk sonra yine sertleşiyor karnım yine ağrıyor
subatmasali Fatosbulut bildiğim kadarıyla eğer pozisyon değiştirdiğinde geçmiyorsa ılık duş aldığında geçmiyorsa ve karnın sertleşiyorsa kasılma sayar indir her kasıldığında ölç. 5 dkda bir olmaya başlarsa sanırım doğum sancısı oluyo 🌸
subatmasali Fatosbulut rica ederim ne olduğunu yazarsın rabbim yardımcın olsun sağlıkla gelsin minik 🌞
Fatosbulut subatmasali uzandım hala sertleşip karnıma belime ağrı giriyor bi süre daha denicem bakalım geçecek mi
subatmasali Fatosbulut bu uygulamada alt tarafta sağ alt daha fazla yazan yerde kasılma sayar var ordan ağrı oldukça başlat bitince durdur böyle böyle dene bide pozisyon değiştir sürekli bakalım geçecek mi 😇
Bebikoannesi Merhaba bende ilk bebeğimde kanala girmeye çalışıyor dedikten 3 gün sonra regl sancısı gibi başlamıştı . Doğumunuz başlıyor olabilir duşunuzu alın ve hazırlıklı olun 🙏