Masal-10 Rahimde Kanama Alanı sıkıntısı yaşayan var mı arkadaşlar ? Progestan verdi doktor düşük olabilir kanama alanları tehlikeli dedi korkuyorum da acaba yaşayıp atlatan var mı aranızda 🙏
Kediannesi1 Atlatıyorum şükür çok az kaldı pozitif düşünün kötüye yormayın geçecek diye düşünün sık sık doktora gidin