Brc-1b Merhaba herkes iyidir inşallh benim şu sıra gebelık şekerim çok yüksek açlık 108 başlıyor tokluk 157lere çıktı doktorum insulın veriyor ben istemiyorum bu şekeri nasıl düşürebilecem Allahım çok strese girdim
Kalbiimde2can Brc-1b insülinden önce bir diyet vermedimi? Yani önce diyetle takip edilir diyetlede düsmüyorsa en son care insülin verilir
Nisanannesi34 İnsülin bebek için zararı yok, aksine şekeriniz bebeğiniz için tehlikeli.. bu şekilde giderse muhtemelen suyu artacaktır insülin mutlaka kullanın🙏🏼