Ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim bebeğiniz 2000 gram altında doğarsa yatış veriliyor kilosu düşük diye ama 2000 gramın üstündeyse herhangi bir solunum sıkıntısı yoksa rahat nefes alıp verebiliyorsa ve emme refleksi de yerindeyse annesinden beslenebiliyorsa kontrollerinde bir sıkıntısı yoksa yani anne yanına da verilebilir endişelenmeyin. Sağlıkla doğsun inşallah