Ozgkzm_08 8+5 haftalık gebeyim kontrolüm bayramdan sonraya kaldı ilk gebeliğim kürtajdi çok korkuyorum bebeğim yaşıyor mu yaşamıyor mu bilmiyorum ve daha ⅔ hafta sonra doktora gidicem ultrason dışında nasıl anlayabilirim
dolunayes Ozgkzm_08 belirtilerden bulanti vs olunca iyi diyorum ben Düşük icin ya mübdi zikrini cek canim gunluk
Sude22 Ozgkzm_08 çok geçmiş olsun hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi kürtajdan ne kadar sonra hamile kaldınız acaba şuan doktorun verdiği kullandığınız bi ilaç vs varmı
Beyzanrkrkmz Ozgkzm_08 bende şuanki gebeliğimden önce 2 düşük yaptım 6 haftalıkken şuan çok şükür bi sorun yok doktorumda kan görmediğin sürece korkulacak bi şey olmaz dedi ilişki konusunda dikkat etmemi söyledi sadece
Meryembozkurt46 Bazı saglık ocaklarında kalp atişini dinlettiyorlar sizin orda varmı bilmiyorum saglık ocagına gidebilirsiniz
mila88 Kanama vs ya da çok ağrı yoksa normaldir süreciniz eğer içinize çok kuşku düşüyorsa bence doktora gidip muayene olun
Meryembozkurt46 dolunayes bizim burda 3 aylıktan itibaren dinlenebiliyor ama dokturumuz cok ilgili ve cok iyi hemşiremizde oyle sagolsunlar her saglık ocagı bir degil keşke daha erken izin verseler ❤️
Sermec27 Ozgkzm_08 çok iyi anlıyorum seni bir kürtaj bir ölü doğumum var çok şükür sağlıklı bir oğlum oldu şu an 2 yaşında ve tekrardan hamileyim 7+6 haftalık bazen ne mide bulantısı oluyor ne göğüs hassasiyeti ister istemez bende düşünüyorum acaba kalbî mı durdu diye inşallah sağlıklıdır bebeklerimiz 🤲
Kediannesi1 Ozgkzm_08 başka doktora gidin sizde en azından görmek duymak için mesela bizim burada küçük bir tıp merkezi var ben ilk zamanlar zırt pırt gidiyordum gününde de doktoruma gidiyordum 😀
TKumsall Ozgkzm_08 yakınlardaki herhangi bir hastanenin doğum acili varsa oraya gidip baktirabilirsiniz ultrasonla bakıyorlar
Aysenur222 Ozgkzm_08 benimde aynı oldu kendine hep şunu söle rahatlat her gebelik bir degil aybı şeyleri yaşıcam diye bir şey yok olumlu insanlaelq konuş bu uygulama daki olumsuz şeyleri okuma ben bi ara sürekli okudum ve uygulamayı sildim sonlara doğru yükledim kendini en çokta oku hep ayetel kürsi oku