Gamzeturuncslu roxy marka aldım . İlk bebeğimde duru granül toz almıştım iri taneli olduğu için benim makinem eritmedi kıyafetlere yapışık bi şekilde çıkıyordu memnun kalmadım o yüzden . İkinci bebeğim yolda şuan baya araştırdım roxy yengemde yeğenim için kullanmıştı kokusu temizlemesi gayet güzeldi