SU55 şimdiden çok geçmiş olsun canım.
Sezaryen demek bir nevi ameliyat demek ve ilk ayağa kalkış zor oluyor gerisi çok kolay.
Bol bol su iç , yürü, bebeğini sürekli emzir ki sütün çoğalsın.
Ben hiç biberon kullanmadım sütün olduğu sürece de kullanma sonra meme reddi oluyor.
Sütün az ise çay kaşığıyla ver mamayı ki seni bırakmasın.