Arkadaşlar merhaba hiç beklemediğim bir anda doğum yaptım ve bunu sizlerle özellikle ikiz anneleriyle paylaşmak istedim..
33+0 olmuştuk Salı günü ve herşey yolundaydı yani 3 gün önce doktora gitmiştim sancım yoktu bebekler iyiydi kilo alımları güzeldi vs. Sadece Sabahtan beri benim midem bulanıyordu. Neyse akşam oldu yemek yedik ve ben uzandım aniden çişimi yaptım altıma diye WC ye koştum. Ama çamaşirimda baya bir su vardı anneme sordum annem çiştir dedi su bir Anda gelir dedi. Neyse ikna olmadım içimde kuşkuyla bekledim gene 2-3 kere damla damla su geldi. Doktorumu aradım beline yastık koyup uzan dinlen hala gelmeye devam ederse nst aliriz dediler. Uzandım gelmeye ve artmaya devam ettim. Ve doktorumu aradığımda evet dedi su gelmiş bebekler kordonlarını boynuna dolaşabilir hemen hastanede buluşalim dedi. Hastaneye gittik sancım vs hiçbirşeyim yoktu bu arada. Ebe eliyle açıklığıma bakmak istedi 2 cm imiş. Ve amniyon testi yaptı gelen de suyummuş . Ama yeni yemek yemiştim ve anestezi doktoru spinal yapamayacağini söyledi genel bayıltırsam da yediklerin akciğerine dolabilir dedi beni çok korkuttu en son yemek yediğim için özür diliyordumm siz düşünün. Sonra kendi doktorum beni sakinleştirdi ve bebekler doğdu. Biraz küçük doğdukları için ikisi de küvezde ama iyiler ve inanıyorum daha da iyi olacaklar😭 bu arada uyandıktan sonra dehşet bir ağrım vardı. Herkes hep sondayı soruyor ama bence rahimi kontrol etmek için yapılan hareket çok çok fazla can acıtan birşey. Sonda uyuşmadan takıldı ve hiç acımadı ama o rahim kontrol etmesi öldüm dirildim. İlk 2 yürüyüşüm çok zor oldu ama yürüdükçe açıldım. Kahve içmemi doktorum önermedi pıhtılaşmayı azaltıyor diye o yüzden içmedim. Sütüm gelmedi her 3 saatte bir sağıyorum ama maalesef yok 😞 gelir diye beklettiler beslemediler bebekleri ama herhalde bu gün mama verecekler. Tüm küvezde olan bebişlere Allahım sağlık versin hepsi o kadar masum ki hepsi öyle güzeldi kendi bebeklerimi görmeye gittiğimde çok duygulanıyorum ve kucağima alıcağim günü bekliyorum 😍