Merhaba arkadaşlar ben bir seyi sormak istiyorum mağazacilik sektöründe çalışıyorum 28 haftam bitmek üzere 32 de izne izne ayrilcam
Ben ise girdigimde baska biri hamile iznine cikti
O kisi dogum izninde 14 bin almis 8 bin sonradan almis
O magazada uzun süre calisan biriydi
Ben ise girdim 2 ay sonra hamile kaldim ben toplamda 8.5 ay calismis oluyorum o is yerinde
Oraya girmeden 1.5 ay önce baska bir yerde calismisligim var
Simdi benim alacagim ucret ne kadar olur o arkadaştan az mi olur cok mu olur merak ettim 😅