gnycyhn
Merhaba kizlar ben 4+5 gunluk hamileyim ve benden kahverengi akinti geldi chok korktum.doktorumu aradim bana ilac dedi onu iciyorum ve vaginal gel (vasklor) onuda yapdim az once benden acik su karishikli pembede degildi acik pembesi su geldi yene korktum doktorumu aradim bir sorun olmadiini soyledi ve pazartesi yanima gel dedi ama yenede korkuyorum boyle bir shey kiminse bashina gelipse rica ediyorum yazsin🙏🏻😞.2 yildır evliyiyim bu benim ilk hamileliyim.1hafta bundan önce ultrason yaptırdım o zaman 3 haftalık oldugu icin kalp atıshini izleyemedik.Rabbım tüm hamilelerin yardimcısı olsun sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin insheAllah.Ayrıca azeriyim türkçem iyi olmadıgı için özür dilerim🙏🏻🌹