Şuan enfeksiyonum var ağır geçiyor ve beni mahvetti 3. Günüm bugün zehir oldu resmen hayatım ateşim bir düşüyor sonra tekrar çıkıyor ağrılarım öylesine sonu yok gibi neyseki bugün daha iyiyim günden güne toparlıyorum antibiyotik artı parol kullanıyorum