Gull_baby Merhaba ben 11 haftalık hamileyim 2 gündür sürekli lavaboya çıkıyorum ve çok fazla yanma var doktorum antibiyotik verdi ama içme konusunda tereddüt ediyorum bir zararı olurmu içmesemde ben çok kötüyüm
elifsen Bu haftalarda genelde oluyor. Vajina savunma sistemini kapattığı için eşinizden tuvaletten her yerden bulaşıyor hemen. Tek kullanımlık ilaç verecek doktor. İdrar tahlili yaptırın yarın mutlaka