Kızlar herkese iyi akşamlar 🌸 bugün kesin bir şekilde cinsiyetimizi öğrendik 10.haftamda tahmin yapmıştı doktorum canım benim ☺️ ben de zaten öyle hissediyordum bugün de 13+2 haftalıkken kesin olarak kız olduğunu öğrendik. Bir oğlumuz var can parçamız şimdi de prensesimiz oluyor 💕💕💕
@Melekler12 10+2 haftalık ultrason görüntüsünden doğru tahminde bulundu teşekkür ederim canım 😘
Ailemize özellikle de eşimin tarafına uzun zamandır kız bebek gelmiyordu ☺️ herkes inanılmaz mutlu hamile olduğumu öğrendiklerinden beridir kayınvalidem görümcelerim eltim kız olsun diye dua ediyorlardı😬 kendi ailem de aynı şekilde. Benim ve eşimin kız çocuklarına karşı zaafını bildikleri için ❤️ sizinle de paylaşmak istedim. Rabbim bekleyen isteyen tüm hemcinslerime bu duyguyu hayırlısıyla yaşatsın inşallah 🙏🏻 kimseye aratmasın öpüyorum hepinizi 😘