Artık çok yoruldum bir yerlere içimi dökmek istiyorum her gece ağlamaktan yoruldum olmuyor hamile kalamıyorum bi kere kaldım ama kaybettim suyu azdı bitmiş farketmemişim keşke farketseydm yaşardı belki oğlum her günü bunu düşünmek tekrar anne olmak istiyorum 3 sene oldu sezaryen la aldılar 2 ay önce rahim filmi çekildi doktor 3 ay bekle olmasa tekrar gel dedi ama olmadı adet oldum yine bi kere normal oldu tekrar olmasını çok istiyorum ama olmuyor galiba anne olamıyacam şehir dışındayım ailemden uzak kimse yok tanıdığım iyice bunaldım dua istiyorum sizden Umut’um kaybolmak üzere 🥲🥲