Melhaercan bende gebeligime kadar hiç ilaç kullanmadım ama kesinlikle artik yediklerimizde doğallık kalmadığı için bizdekiler yetmiyor bebeği beslemeye bende hergun olmasa da ara ara vitaminlerimi demir hapını yutuyorum sebze meyve çok yememe rağmen doktorun verdiği ilaçları kullaniyorum. Kalbimiz hamileyken iki katı kan ihtiyacı duyuyor aylar geçtikçe bebegin vitamin mineral ihtiyacı da artıyor bu kadar ihtiyaca mutlaka takviye gerekiyor maalesef