Svda77 çok kilo almadım toplamda 13 kilo aldım gebeligimde, 3. Aydan sonra duştan sonra bebek yağı kullandım kurulanmadan önce sürüp sonra kurulanman lazım ,5 ay gibi göbeğim çıkmaya başladı unimom çatlak önleyici yağı sabah akşam kullaniyordum bebek yağına ek olarak son aylarda Allah ne verdiyse kakao yağı vazelin sürdüm ekstra çünkü çok kasiniyordu kasimamak için onlarla masaj yapıyordum parmak uçlarımla çünkü daha önce hiç kilo almamış 50 kilodan fazlasını görmemiş bir insandım ve hiç çatlamadı göbeğim , bu arada ailede genetik olarak herkeste çatlak var