Ebeler hemşireler varmı burda ben doğum yapalı 15 gün oldu bi bakim dedim cesaretimi topladım dikişlerim çok belli normalmi kavuşması gerekmiyomu ya kafaya taktım nasıl anlatsam belim yani görünüyor patladımı acaba 2 kez çok büyük iğne batması hissi yaşadım ağır işte yapmıyorum ama günlük ev işi yapıyorum normalmi lütfen cevap verilsin çizgi belli öyle sıkı değil