Pitircikkus _Anonimdenim Rabbım hayırlısıyla kucagınıza almayı da nasıp etsın galıba ben elendım sabah lekelenme geldı adet olacam sanırım
obiranneeeeeeeee Pitircikkus pcosluyum ama düzenli regl oluyorum bu ay gecikti test yapıp negatif görmek istemiyorum kan vermek için beklemelimiyim kızlar
Pitircikkus obiranneeeeeeeee eger dayanabılıyorsanız bıraz daha bekleyın ınsallah guzel sonuçlar alırsınız
Melismis Pitircikkus merhaba benimde bat 22 Haziran bu gün kan verdim beta 70-80 küsür çıktı gebelik mi bu
obiranneeeeeeeee Pitircikkus pazartesi gidip kan verecem test yapmak istemiyorum ama belirtiler var ya da ben psikolojik etkileniyorum 🥺
Pitircikkus Melismis evet hamılesınız 2 güne bı tekrar kan verın ıkı kat arttıysa saglıklı gebelıktır Rabbım kucagınıza almayı nasıp etsın☺️