Ben 12. Haftadan beri kullanıyorum kabızlık problemim olduğu için aynı zamanda kramp olmasını da engeller demişti doktorum 36. Haftadayım çok şükür kramp olmadı hiç🙈 gece yatarken içmenizi öneririm bende uykuda gerilirken falan kramp girmemesi için. Şifa olsun 🙏