Tugbacolak Nişan gelmesinde hemen doğum gerçekleşmiyor. Nişan gelince doktorlar gelmeyin diyorlar. Sadece rahim tıkacı açılmış oluyor. Bu da enfeksiyona daha meyilli olduğumuzu gösteriyor. Benim ilk gebeliğim de nişan geldikten bir hafta sonra doğumum oldu. Bunda da Salı geldi. Hala bekliyorum :) lekelenme şeklinde olabilir korkutmayalım birbirimizi :)