Herkese merhabalar, bebeğim 4 buçuk aylık 40′ mız çıkmamıştı atopikle tanıştık o Zamandan beridir bittim tükendim üzülmekten el, ayak, diz kapak arkası koltuk altı boynu yanakları ve başı kuruyuo çatlıyor pul pul dökülüyor nekadar kremlesemde pütür pütür saçlarında sanki kepek varmiscasina dökülüyor doktor krem verdi kortizonlu kremi bile hiç kullanmak istemesemde mecburen kullandım kullandıktan sonra üç beş gün geçti gibi oldu tekrar başladı Bioderma şampuan duş jeli kullanıyorum sürekli nemlendiriyorum yok gene aynı nasıl gecicek bu daha doğrusu gecicek mi. Lütfen atlatanlar başına gelenler ne olur biseyler diyin iki aydır bebeğime üzülmekten bittim gücüm takatim kalmadı lütfen bi bakın