Valla canım benim ikizler prematüre 2 kg çıktılar hastaneden ben bile 1 numaradan 3 paket kullandım ki çocuk başı 1.5 paket eder ve 2 kg olarak kullanmaya başladım hani sen zaten 3 kg falan doğurcaksın annenin dediği gibi yapmak mantıklı. Bi de markalar arası da fark var. Mesela sleepy küçük bir bez molfix daha geniş kalıplı. Vee zaten her bez her bebeğe de iyi gelmiyor benim bi oğlana sleepy bionatural pişik yaptı mesela minies ve pure bayb denedim meraktan onlar bişey yapmadı pek doğal sevmiyor yani 😁😁 stok çok önermem denemeden