Arkadaşlar ben nu sayfaya defalarca girdim yazdim cizdim.Düsuklerim oldu belki 8 kez transfer oldum.12 gun boyunca yattigimida bilerim,bir dal maydonoz yemeye bile korktugumuda.kendi haline birakmistim.Hacamat yap demislerdi gittim hacamat yapti bide göbeğim düşmüş ilk kez duydum onu yapti bu ay kendiligimdem hamileyim.masallah subhanallah.Rahatim sakinim kimseye demedim.kahvemide iciyorum cayimida.isime gidiyorum ne vesile oldu bilmyorum ama kizlar sakin olun ve Allaha teslim olun.sikayet etmeyin Rabbim bize emanet veriyo onun bu evlatlar.O dilerse oluyor yani🍀